neděle 2. prosince 2012

Úlovky týdne

Hi guys,
každým týdnem - tedy pokud si něco pěkného koupím a nebo to bude stát za podělení se, jsem se rozhodla, že Vám sem hodím fotky a k tomu odkud a za kolik jsem to vzala :) Doufám, že se Vám články budou líbit. :) 


 Ed Sheeran mikinu, přesně tuto samou jsem chtěla už hodně dlouho a byla jsem naprosto zoufalá, nakonec ji měli v Berlíně na koncertě. Stála mě 40 euro což je asi 1000,-
 Svetr a šála, kterou jsem si koupila v sobotu v Praze v New Yorkeru, zoufale jsem toužila po obyčejným a dlouhým svetru a nakonec jsem ho našla. Stál 499,-
Šálu jsem si přála už od minulýho roku, teprve letos jsem se odhodlala do ní vrazit peníze a i těch krásných 329 korun  mě nějak nemrzí, protože je dokonalá. - Sehnala jsem ji v New Yorkeru.
 Triko Cool kids don't dance mnoho z Vás mohlo vidět na Zaynovi, mě ho udělala Dommie k Vánocům a svátku, trika si můžete objednat na fb stránce
 Nirvanu zbožňuju už hodně hodně dlouho, je to taková hudba mýho dětství a viděla jsem už spoustu dokumentů o Kurtovi, žádný z triček na internetu se mi nelíbilo a nakonec jsme našly v berlínském h&m tuhle dokonalost, stálo mě 175 korun a jsem na něj děsně pyšná :D
 Když to vememe zleva 1. Lamborghini Prestigio - vůně, která mě naprosto okouzlila - stála cca 220 Kč a doporučuji ji koupit Vašemu bráchovi, protože se mu stoprocentně bude líbit jak voní.
2. Garnier mineral byla rychlá volba v Bille, jelikož jsem si svůj deosprej zapomněla, měli ho ve slěvě za 55 Kč a hrozně příjemně voní - vřele doporučuju.
3. Balea Creme öl bodylotion jsem dostala darem od Adélky s Kamčou na srazu, krásně voní - cenu netuším - byl to dárek.
4. Garnier lůj na rty - repair. Absolutně nesnáším jelenní loje, ale tohle je taková moje záchrana, moje rty mám najednou vláčnější a nemám je tolik popraskané, za těch 50 korun bomba věc.
6. Peříčko na krk byl také dárek od Adélky s Kamčou a jsem za něj vděčná, protože je naprosto úžasný a já něco podobného měla na wishlistu na prosinec. :)
7. Náramek s křížkem z Claire's stál zhruba 129,- Jediné co mi na něm vadí je dlouhý řetízek, ale na to si časem zvyknu.
Starbucks termo hrnek je jedna z nejdražších záležitostí, který jsem si kdy ve Starbucks koupila, ale je hrozně praktický, omezuje vylévání jak to jen jde a je navíc stylový. No, ještě aby ne, když stál nějakých 420,- 

1 komentář: